Tälle sivulle on koottu esittelyjä koulutuksessamme tehdyistä opinnäytetöistä.
Tutustu Lapin AMK:n uusimpiin opinnäytetöihin Theseuksessa.
-
Opinnäytetyö: Muonion kunnan brändi-identiteetin ja brändi-imagon vastaavuus
Selina Kuuren opinnäytetyössä tutkittiin Muonion kunnan brändi-identiteettiä ja sen vastaavuuta kunnan asukkaiden mielikuvaan Muoniosta. Toteutus oli monimenetelmäinen ja tuloksena syntyi myös kunnan brändin kehittämiseen tarkoitettua materiaalia. Suosittelen tutustumaan työhön, jos olet tekemisissä kunnan brändin kanssa tai suunnittelet samantapaista opinnäytetyötä. Tutustu koko opinnäytetyöhön Theseuksessa: Muonion kunnan brändi-identiteetin ja brändi-imagon vastaavuus – Theseus
-
Opinnäytetyö: Vahvan brändin rakentaminen visuaalisia elementtejä hyödyntäen
Elisa Heikkisen opinnäytetyössä perehdyttiin vahvan brändin ja visuaalisten keinojen yhteyteen lähdekirjallisuutta ja asiantuntija-haastatteluja hyödyntäen. Lopputuloksena syntyi aiheesta opas aloittaville yrityksille. Katso esitys Alta voit katsoa opinnäytetyön suullisen esityksen: Tutustu oppaaseen Elisa Heikkinen: Visuaalisuus brändissä ei ole vain kaunista pintaa, vaan tärkeä osa yrityksen identiteettiä ja viestintää. Kun brändi näyttää ja tuntuu omalta, se jää mieleen ja…
-
Opinnäytetyö: Digitaalinen markkinointisuunnitelma teollisuusalan yritykselle X
Kristiina Karvonen Penttilän opinnäytetyössä laadittiin markkinointisuunnitelma eräälle teollisuusalan yritykselle. Suosittelen tutustumaan työhön, jos olet suunnittelemassa vastaavanlaista opinnäytetyötä. Tekijä lupasi myös julkaista opinnäytetyönsä suullisen esityksen. Se on nähtävissä alla: Tutustu opinnäytetyöhön tarkemmin Theseus-palvelussa: https://www.theseus.fi/handle/10024/850880
-
Opinnäytetyö: Sosiaalinen media hakukoneena ja sen vaikutus sisällöntuotantoon
Eeva Klemetin opinnäytetyössä tutkitaan hakukäyttäytymisen siirtymistä hakukoneista sosiaaliseen mediaan ja tämän muutoksen vaikutuksia sisällöntuotantoon markkinoinnissa. Aihe on kummunnut työelämästä. Opinnäytetyö on otteeltaan laadullinen ja siinä yhdistellään erilaisia aineistoja taidokkaalla tavalla. Suosittelen tutustumaan, jos olet suunnittelemassa omaa opinnäytetyötäsi tai olet aiheesta kiinnostunut ammatillisesti. Tekijä lupasi myös julkaista opinnäytetyönsä suullisen esityksen. Se on nähtävissä alla: Tutustu opinnäytetyöhön…
-
Opinnäytetyö: Miten suomalaiset B2C-yritykset ovat rakentaneet menestyviä yritysbrändejä
Noora Keräsen opinnäytetyössä tutkitaan niitä periaatteita, joilla kotimaiset kuluttajamarkkinoilla toimivat yritykset ovat rakentaneet brändejään. Opinnäytetyö on otteeltaan laadullinen ja siinä yhdistellään erilaisia aineistoja taidokkaalla tavalla. Suosittelen tutustumaan, jos olet suunnittelemassa opinnäytetyösi tekemistä tai olet aiheesta kiinnostunut ammattillisesta näkökulmasta. Tekijä lupasi myös julkaista opinnäytetyönsä suullisen esityksen. Se on nähtävissä alla: Tutustu opinnäytetyöhön tarkemmin Theseuksessa: https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023052212724